Monday, July 6, 2009

Rumah sewa

Gambar hiasan
sejak 2 minggu ini saya dan suami bertungkus lumus untuk mengemas dan membersih rumah lama kami sebab ada student yg nak menyewa. Walaupun pada awalnya agak keberatan untuk memberi sewa kepada student (sebab saya lebih suka family) tapi akhirnya saya terpaksa akur kerana family yg nak menyewa kebanyakkanya lambat lagi, ada pulak yg nak mintak murah. Tapi apa pun saya harap student2 ni tak buat kacau. Hari ni mereka masuk, asalnya mereka nak masuk 7 orang (satu geng) tapi ada sorang lagi kawan mereka yg nak sangat2 duduk sama jd mereka pakat terima saje sbb kesian. Kalau ramai sangat pun nanti riuh sangat menganggu jiran sebelah. Saya titipkan pesanan untuk mereka, yg paling penting hak jiran perlu dijaga, sakhsiah dan akhlak. Mudahan2 tiada masalah.

No comments: